Jak mogę Ci pomóc?

Dla kogo jest osteopatia?

Osteopatia wspiera
dzieci, dorosłych
i kobiety w ciąży

Terapia kobiet w ciąży

Zabiegi osteopatyczne wspierają przyszłą mamę oraz jej dziecko. Subtelne techniki stawowe oraz powięziowe uwalniają z napięć i przygotowują mamę do optymalnego przebiegu porodu, a dziecku umożliwiają wstawienie się w kanał rodny w ostatnich tygodniach ciąży.

Terapia dorosłych

Diagnoza osteopatyczna nie ogranicza się jedynie do układu mięśniowo szkieletowego, a jego dolegliwości najczęściej pacjenci opisują w trakcie wywiadu. Przyczyna bólu może mieć swoje źródło w innych układach ciała takich jak układ naczyniowo-sercowy, endokrynny, pokarmowy, immunologiczny czy płciowy. Z analizą i próbą terapii tych układów mogą Państwo również spotkać się w mojej praktyce.

Osteopatia pediatryczna

Główne czynniki zaburzające równowagę w ciele maluszka to ciężki lub zbyt szybki poród, zabiegi okołoporodowe (indukcja porodu, znieczulenie) oraz cesarskie cięcie. Najczęstsze dolegliwości zgłaszane przez rodziców to – bóle brzuszka (kolki), problemy z karmieniem (dzieci kwalifikowane lub po zabiegu frenotomi), asymetrie ułożeniowe oraz nieprawidłowa dystrybucja napięcia mięśniowego. W praktyce spotykam się również z problemami ze snem czy ogólnym niepokojem dzieci.

Pomocne w terapii

Esencje kwiatowe dr Bacha

Esencje kwiatowe opracowane przez lekarza Edwarda Bacha skutecznie redukują wewnętrzne napięcie i stres oraz wpływają na lepszy sen. Są miłym i nieinwazyjnym wspomaganiem pracy nad swoimi emocjami i odczuciami.

Akupunktury i akupresury

Jeśli zaburzenie zdrowia ma podłoże informacyjne, a praca w bolesnej okolicy ciała pacjenta jest niemożliwa lub niewskazana, w swojej pracy wspomagająco stosuję techniki z zakresu akupunktury i akupresury.

Szczegóły wizyty

Katowicach, ul. Różana 15/1